11/11/2020 ACTA DO TRIBUNAL DO PROCESO SELECTIVO PARA A CONTRATACIÓN DUN PEÓN OPERARIO DE OBRAS E SERVIZOS

[Actualizado a 25 de noviembre - última modificación]

Data: 11/11/2020

Publícase a acta de aprobación da lista de admitidos e excluidos do proceso selectivo para a contratación dun peón operario de obras e servizos múltiples do Concello de Laxe, baixo a modalidade de contrato temporal de acumulación de tarefas.

Nota: Esta acta foi publicada este 11 de novembro pola mañá, pero por razón de mantemento da web municipal que aínda non foi resolto, non se pode visualizar. De modo que publicamos de novo como nova independente para que se poida acceder ao seu contido. Desculpen as molestias.

ACTA DO TRIBUNAL CO RESULTADO DO PROCESO SELECTIVO

Data: 16/11/2020

Publícase a acta do tribunal que avaliou o proceso selectivo para a contratación dun peón operario de obras e servizos múltiples do Concello de Laxe, baixo a modalidade de contrato temporal de acumulación de tarefas.

ACTA DE VALORACIÓN DA FASE DE CONCURSO

Data: 19/11/2020

Publícase a acta de valoración da fase de concurso para a contratación dun peón operario de obras e servizos múltiples do Concello de Laxe, baixo a modalidade de contrato temporal de acumulación de tarefas.

DECRETO DE NOMEAMENTO DO PEÓN - OPERARIO

Data: 25/11/2020

Publícase o decreto de nomeamento do peón operario de obras e servizos múltiples do Concello de Laxe, baixo a modalidade de contrato temporal de acumulación de tarefas.